Lemon8Komuniti gaya hidup

Send To

Line
Facebook
WhatsApp
Twitter
Salin pautan

Dapatkan pengalaman aplikasi yang penuh

Temui lebih banyak siaran, hashtag dan ciri pada aplikasi.

Buka Lemon8
Buka Lemon8
Buka Lemon8
Bukan sekarang
Bukan sekarang
Bukan sekarang
  • Kategori
    • Untuk Anda
    • Makanan
    • Fesyen
    • Kecantikan
    • Kediaman
    • Pelancongan
  • Versi aplikasi
  • Bantuan
  • Malaysia
    • Malaysia
    • 日本
    • ไทย
    • Indonesia
    • Việt Nam
    • Singapore
    • US
    • Australia
    • Canada
    • New Zealand
    • UK
Laman web rasmiDasar privasiTerma PerkhidmatanCookies Policy
CRICUT MALAYSIA AMBASSADOR
Hello i'm Ainna. I have years of experience in many kind of business, content creating and also reviewing products, well, i also know how to sing, and have knowledge in Chemistry of Hair & Skin Care...no doubting & i keep exploring other field like podcasting, brand presenting and so
Ainna Share

Ainna Share

0 suka

SELENDANG BAHU UTK KAMU!
ainna beli brand haurabelle, kain organza tak cepat berkedut walaupun dukung baby, soft tak kasar plus breatheable sbb tk keras! selesaaa jatuh terletak dkt bahu kite💕 awak pakai selendang bahu juga tak raya kali ni? Outfit details: Haurabelle Organza Shawl 🌟Rate:5/5 💰Price: Bawah RM4
Ainna Share

Ainna Share

2 suka

I'm Back with Raya OOTD !
anyone rindu kite buat tutorial tudung utk raya atau ootd? Follow rapat✨️ Outfit harini kita pakai Kebaya Printed pairing dgn selendang lace classic off white from Duchess By CPG Baju raya awak semua warna apa tahun ni? cuba komen kat bawah💕 #RamadanBermakna #ootdraya2026 #kebaya
Ainna Share

Ainna Share

2 suka

PENTINGNYA VITAMIN D UNTUK WANITA!
severe deficiency #vitaminD ( bacaan dibawah 25) melibatkan tubuh badan wanita termasuk berat badan Tentu. Kekurangan vitamin D yang teruk (severe deficiency) boleh mempunyai pelbagai kesan negatif yang signifikan pada tubuh wanita, termasuk aspek yang berkaitan dengan berat badan. #GirlsTal
Ainna Share

Ainna Share

1 suka

ADA PEMINAT HOODIE SHAWL TAK?
hoodie shawl ni mmg boleh stay dgn baju casual. tapi ainna prefer pakai dgn jubah atau abaya ☺️ which is baju betul2 yg tk nmpk shape badan. auto nmpk kemas vibe princess🥰 lurve kn? #BeautyTips #tudungtutorial #hoodieshawl #simpleshawltutorial #ainnashare
Ainna Share

Ainna Share

2 suka

ANOTHER BAWAL TUDUNG UNTUK SI MANIS SEPERTI KAMU!
Material breathable, tak panas walau pakai lama. Pinggiran halus jahit tepi, nampak mahal bila on cam atau live meeting. Tak perlu banyak pin. effortless beauty all day! Cuba gaya ni & tag Ainna kalau korang pun #TeamBawalVoile 💕 #TutorialHijab #BawalPremium #ainnashare #Hijabista
Ainna Share

Ainna Share

13 suka

TUDUNG VISOR BAWAL COTTON VERSION
kain cotton premium tapi lembut, susah renyuk, ainna beli dari Real Boutique HQ di tiktok, tutorial ni ainna buat msa pregnant anak bongsu😂 maaf lah kembang sekuntum kite disitu. tapi hasil dia comel juga ya style ni? siapa suka style visor?😂 raya nanti nk buat style apa lagi ya?
Ainna Share

Ainna Share

100 suka

kene kutuk dalam live sebab hitam
Siapa pernah kena kutuk sebab tak lawa? #NakJujur #KalauLah #ainnashare #skincarejourney
Ainna Share

Ainna Share

2 suka

“BLAZ-ER Moment”
#Lemon8Scrapbook Ainna mmg suka beli blazer i almost have all color that i love! tapi~ tak berkesempatan nak pakai. so, kite guna AI, utk realisasikan impian kita nk tgk kite pakai warna blazer2 yg kite ada😂 tapi dpt buat 4 color je. sbb lps dri tu AI asyik bg gmbr freehair🤣 korang
Ainna Share

Ainna Share

0 suka

TAU TAK SUNSCREEN BOLEH JADI BASE MAKEUP?
ainna dh guna 6 tube sunscreen ni. Tau tak, setiap kali pakai tk perly pakai foundation terus tambah blusher, eyeliner n so on! cepat sgt nk bersiap. alang2 merdeka dan nak smbut hari malaysia, kita kena la merdekakan kulit kite dari masalah skin snsitive! 👍Why I like it: Hydrolyzed C
Ainna Share

Ainna Share

1 suka

Weigh Loss Journey
hai semua, ainna lama tk update sbb ainna bru habis pantang bersalin.. and currently in progress utk weight loss. Every Mommy Struggle kn nak kecikkan size masing² lepas bersalin. ada yg senang, ada yg susah even dh ikut pantang. sbb apa? metabolism kite berbeza² lgi2 yg dh bersalin bny
Ainna Share

Ainna Share

3 suka

SUNSCREEN SEBENAR TAK WAJIB?!
siapa pakai sunscreen 1 kali sehari je? #sunscreen #TibanyaRaya #AskLemon8 #ainnashare
Ainna Share

Ainna Share

8 suka

Pleated Flowy Bawal Style
Another tutorial utk you alls! jangan lupa save bole practice utk pakai raya nnti😍 ✨Brand: Dato Sri Aliff Syukri & Datin Sri Shahida ( AS Legacy) #TibanyaRaya #MyFreeTime #ainnashare #tutorialtudung #bawaltutorial
Ainna Share

Ainna Share

8 suka

ANOTHER SIMPLE SHAWL TUTORIAL
yg ni sesuai utk yg nak double flowyy . bole pakai this style utk semua jenis baju tau😍 nampak sopan n manessss ajee hehe #TibanyaRaya #shawltutorial #ainnashare #shawlstyle #shawlflowy
Ainna Share

Ainna Share

9 suka

PEMINAT TUDUNG BAWAL WAJIB TAHU STYLE NI!
style ni paling sesuai untuk digayakan dgn apa apa pakaian. since style ni pun nampak kemas, muda and fresh and masih menjaga kemasan di bahagian dada🥰 makesure SAVE supaya senang nk rujuk! #RamadanBerkat #MyFreeTime #bawaltutorial #tutorialtudung #ainnashare
Ainna Share

Ainna Share

30 suka

TUDUNG BAWAL DARI PAPA LARIS?!
bawal dari papa & mama laris Dato Aliff Syukri & Datin Syahida mmg tiptop ainna sukaa sgt! 👍Why I like it: Baby seam sgt kemas! ainna dh buat lebih dari 4 styles tudung bawal. langsung tkde kesan renyuk. kain selesaaaaa sgt! MURAHH YEEEE ! Btw, style bawal mana 1 korg suka
Ainna Share

Ainna Share

4 suka

MAGNET EYELASH 3 SECONDS SIAP!
✨Brand: WOSADO FOXY BLACK code 24 🌟Rate:♾️ / 5 👍Why I like it: Senang nak pakai and tak ambik masa lama ! Tak pandai pakai pun auto pandai pakai. 💰Price: rm100 lbih , Keras sikit hrge tapi berbaloi sbb tk rosakkan bulu mata asal, tak sakit mata, SUMPAH PUAS HATI ! nak yg marhaen ada tp nnti ko
Ainna Share

Ainna Share

3 suka

6 STEPS SKINCARE PREP UNTUK MAKEUP TAHAN LAMA !
Ni base antibadai utk daily makeup atau event². Untuk pengantin maybe kurg sesuai sbb utk pengantin mybe ada skip few steps. kalau nk try n error takde masalah pun 🙈 Semua product kt atas ni adalah Local Brand dan mudah di dapati di Malaysia samaada online atau physical store utk certain ite
Ainna Share

Ainna Share

3 suka

IDEA DOUYIN MAKEUP UNTUK RAYA?
agak² kalau buat makeup mcm ni utk raya nanti okay ke tak? 🤣 ke over sgt? atau terlaluu kelainan ya? ala ala douyin makeup mcm tu kn? cume lgi soft gitteww 🥰 #douyinmakeup #douyin #eyemakeuplook #sweetmakeuplook #getreadywithme
Ainna Share

Ainna Share

12 suka

ALA THAI BROW ?
Sesimple ni je nak buatnyaa eheh janji kena practice sampai rasa suka dgn hasil sndiri ❣️ ✨Brand: Maaez Brow Pencil & Tinted Pen 🌟Pigment : 5/5 pekat so pakai dgn cermat hehe Save video ni utk rujukan masing² ya ! #TutorialMakeup #lukiskening #keningtanpacukur #maaez #ainna
Ainna Share

Ainna Share

113 suka

Lihat lagi
Ainna Share
18Mengikuti
3707Pengikut
6151Suka dan simpanan

Ainna Share

20-an

ainna.share

ainna.share

Batal

Review tudung & Tutorial is my hobby! See me updates when u see me 🤪