Lemon8Komunitas gaya hidup

Send To

Line
Facebook
WhatsApp
Twitter
Salin tautan

Dapatkan pengalaman lebih lengkap di aplikasi

Temukan lebih banyak postingan, hashtag, dan fitur di aplikasi.

Buka Lemon8
Buka Lemon8
Buka Lemon8
Jangan sekarang
Jangan sekarang
Jangan sekarang
  • Kategori
    • Untuk Anda
    • Food
    • Fashion
    • Beauty
    • Skincare
    • Home
    • Travel
  • Versi aplikasi
  • Bantuan
  • Indonesia
    • Indonesia
    • 日本
    • ไทย
    • Việt Nam
    • Malaysia
    • Singapore
    • US
    • Australia
    • Canada
    • New Zealand
    • UK
Situs web resmiKebijakan privasiPersyaratan LayananCookies Policy
VIVO PIZZA TEMU ELMINA
Vivo Pizza • Temu Elmina #tempatmakan #tempatmakanbestselangor #foodlemon8
CikZue🦋

CikZue🦋

2 suka

AROI THAI KITCHEN
AROI THAI Kitchen (Puncak Alam) #tempatmakan #foodlover #foodhuntingselangor #tempatmakanmenarikselangor
CikZue🦋

CikZue🦋

2 suka

Welcome 2026❤️
First time duduk bawah bunga api.. nervous ckit🤪 #welcome2026 #newyear2026 #selamattahunbaru
CikZue🦋

CikZue🦋

3 suka

3D2N Cameron Lavender Mansion
Lurve betul dengan hotel nie🥰 yg penting xde 👻😁 korang plan nk datang time cuti sekolah booking awal xkalut. Confirm repeat. Layanan tiptop🥹🥰 cek location cikzue ada sertakan yea Cameron Lavender Mansion #cameron #cameronhighlands #hotelreviews #hotelrecommendation
CikZue🦋

CikZue🦋

14 suka

PUSAT SAINS NEGARA❤️
Best pulak datang sini.. bawak anak2 lagi suka la dorg😍 cuti sekolah pun xlama dah.. Pusat Sains Negara #pusatsainsnegara #jalanjalankl #jalanjalanlemon8
CikZue🦋

CikZue🦋

4 suka

2D1N RUMAH KEBUN NAJMI
Tido sini sebab nak mandi kolam🤭 ada private pool baru selesa nak mandi🥰 akak2 abang2 yg nk dtg bwk family blh booking kt tt SITI HAJJAR P.M.U Bersih betul rumah dan kawan sekeliling rumah🩷 Rumah Kebun Hajar di Kebun Nanas
CikZue🦋

CikZue🦋

10 suka

SMUK KITCHEN
SMUK KITCHEN PUNCAK ALAM
CikZue🦋

CikZue🦋

1 suka

MERDEKA 2025
Merdeka 2025 paling bermakna.. bebas dari manusia2 toksik. #merdeka2025🇲🇾
CikZue🦋

CikZue🦋

2 suka

Beacon Resort -Part 1
Tempat cuti healing2 best korang.. zue sertakan location sekali.. mini zoo ada.. nk mandi sungai, kolam air panas, campsite pun adooo mcm2 lagi lagi ada kt dlm kawasan Beacon nie🫠🥰 Beacon Resort
CikZue🦋

CikZue🦋

2 suka

Yg viral kt tt tu kan🫠
The Parc, Nilai Impian #tempatootd #healingplace #Lemon8Malaysia
CikZue🦋

CikZue🦋

13 suka

Kopi Bendang Sungai Besar Sekinchan❤️
Klu korang plan nk cuti healing2 kt Sekinchan nnt datang breakfast kt kopi bendang nie korang.. Xleh move on rasa suasana dan makanan sedap macam2 adoo🥰🫠 zue sertakan location dibawah 📍 Kopi Bendang Sungai Besar #tempathealing #healingplace #Staycation #sekinchan
CikZue🦋

CikZue🦋

16 suka

#katakata #katakatamotivasi #lemon
CikZue🦋

CikZue🦋

14 suka

LUXURY VILLAGE SANGGRALOKA
Korang klu nk datang tempat nie kena booking awal tau.. belanja view kasi koranng tengok☺️ memang tengah laris full sokmo😩 bawak anak2 confirm dorg suka🥰 Luxury Village Sanggraloka Chalet&Homestay #sungaibesar #sekinchan #healingplace #healingport
CikZue🦋

CikZue🦋

14 suka

PADDY POD CAFE SEKINCHAN
Repeat makan kt sini lagi.. Hari nie ktorg makan colek selambak😋 korang nnt leh try tempat makan sini klu nk mood healing tepi sawah.. kt sini dh musim menuai🥰 tetap tenang dan cantik pemandangan❤️ Paddy POD Cafe Warung #sekinchan #foodhunting #foodielemon8 #sekinchanselangor
CikZue🦋

CikZue🦋

9 suka

SANGGRALOKA LUXURY VILLAGE
Tempat healing best korang😍 full booking wehh🥺 ingatkan nk relax 3 hari 2 malam🥹 dapat 1 malam jerkkk🫠 Luxury Village Sanggraloka Chalet&Homestay #healingplace #healingport #sungaibesar
CikZue🦋

CikZue🦋

34 suka

Satay Lab
Yg tinggal berdekatan boleh try satay lab sedap lembut sataynya🥰 Satay Lab @ EcoWorld Grandeur Lab #foodrecommendation #puncakalam #foodieselangor #lemon #Lemon8
CikZue🦋

CikZue🦋

2 suka

Torii Teppanyaki
Torii Teppanyaki (Setia City Mall) #foodrecommendation #foodhunting #lemon #Lemon8
CikZue🦋

CikZue🦋

2 suka

Ailoaf Cafe
Kalau datang Elmina korang singgah la makan sini.. makanan semua sedap2🥰 AiLOAF Cafe #foodiehunting #foodhunting #foodrecommendation #lemon #Lemon8
CikZue🦋

CikZue🦋

4 suka

Abang Strawberry lah❤️
Sebenarnya ktorg pegi waktu malam makan shellout kt abang strawberry.. tp lupa nak amik gambar sbb lapar sgt🥹 lepas pekena shellout ktorg pekena steamboat plk😅 Alhamdulillah.. padu food hunting #foodhunting #foodrecommendation #Lemon8
CikZue🦋

CikZue🦋

1 suka

Steamboat CH❤️
Peminat steamboat wajib singgah sini.. portion byk utk 2 packs boleh mkn 4 atau 5 org.. tu pun jenuh nak habis 😁 Glory 78 Steamboat & Snack Corner Peony Square #foodhunting #foodrecommendation #lemon #Lemon8
CikZue🦋

CikZue🦋

2 suka

Lihat lainnya
CikZue🦋
664Mengikuti
1309Pengikut
1366Suka dan simpan

CikZue🦋

Just Share tempat makan best, bersih & mur2 area Selangor & Cameron Highland🥳