Lemon8Komunitas gaya hidup

Send To

Line
Facebook
WhatsApp
Twitter
Salin tautan

Dapatkan pengalaman lebih lengkap di aplikasi

Temukan lebih banyak postingan, hashtag, dan fitur di aplikasi.

Buka Lemon8
Buka Lemon8
Buka Lemon8
Jangan sekarang
Jangan sekarang
Jangan sekarang
  • Kategori
    • Untuk Anda
    • Food
    • Fashion
    • Beauty
    • Skincare
    • Home
    • Travel
  • Versi aplikasi
  • Bantuan
  • Indonesia
    • Indonesia
    • 日本
    • ไทย
    • Việt Nam
    • Malaysia
    • Singapore
    • US
    • Australia
    • Canada
    • New Zealand
    • UK
Situs web resmiKebijakan privasiPersyaratan LayananCookies Policy
Lada/Cili Putih.Wajib for Sabahan!
Cili ni wajib ada kalau boleh setiap hari akan ada sebagai lauk atas meja makan. Boleh tumis kering dengan daging. 10-20 biji. 😅 Boleh rumis kering dengan ikan masin/bilis masak dgn asam jawa. perghhh! Boleh hiria nipis masak nasi goreng kampung. fuhh! Boleh letak 2-3 biji dalam sup ikan mer
pinky_bow 🎀

pinky_bow 🎀

0 suka

Nak mula juwal produk digital tapi rasa blur?
Tenang… awak bukan seorang diri 💕 Planner ni memang dibuat khas untuk kita yang nak: ✨ Cari idea produk digital yang confirm ada d3mand ✨ Susun langkah dari “tak tahu nak mula” sampai “yeah dapat s@les!” ✨ Elak pening kepala sebab semuanya dah siap guide Bayangkan rasa lega bila semua plan
pinky_bow 🎀

pinky_bow 🎀

3 suka

LOVE EARTH
pinky_bow 🎀

pinky_bow 🎀

1 suka

Be Buddy, not a Bully!
Buli fizikal semestinya ramai yang tahu tentang tanda-tanda anak-anak telah dibuli secara fizikal, namun bagaimana dengan buli verbal dan mental? [NOTE: Posting ini adalah umum dan diharap menjadi satu medium menyebarkan kesedaran tentang buli terutama sekali yang melibatkan murid & pelajar
pinky_bow 🎀

pinky_bow 🎀

0 suka

Rare Pineapple
Berpuluh bibit nenas my mom tanam. Sebiji ni ja pelik. Leper, dan banyak crown. Idk..adakah pelik? tempat kamu panggil nenas mcm ni apa? dan boleh dimakan ka? #AnonymousStory #MyFreeTime #fruitlover
pinky_bow 🎀

pinky_bow 🎀

5 suka

Sunset at Tanjung Aru, Sabah
#RayaLemon8 #sunsetview #redflag
pinky_bow 🎀

pinky_bow 🎀

6 suka

HEADHUNTER CAFE (Local Sabahan Coffee & Tea)
#Cafeaesthetic Mopuk Sopuk View Cafe
pinky_bow 🎀

pinky_bow 🎀

3 suka

PINK: Antara warna paling lembut.
Alkisah..asalnya bukan penggemar warna merah jambu. Tapi terrrrrsuka pink sebab kepingin dapat baby girl. 2nd baby, syukur dikurniai anak perempuan. Salah satu tanda sy tau dapat anak perempuan adalah..tiba-tiba sepanjang pregnancy, saya obses dengam warna ini. sampailah sekarang. 😂
pinky_bow 🎀

pinky_bow 🎀

1 suka

ORANG KERJA BANDAR, BALIK KAMPUNG
pinky_bow 🎀

pinky_bow 🎀

5 suka

Healing bawah gunung.
Balik kampung kejap ambil oksigen. Lari daripada kesibukan bandar yang mencederakan mental dan fizikal. Zero cost ja.. Rumah in law. ⛰️🍃
pinky_bow 🎀

pinky_bow 🎀

1 suka

Hidup ini mudah besties....
semudah..
pinky_bow 🎀

pinky_bow 🎀

3 suka

Handphone stand utk shoot VTT. 🤣
Tapi minggu lepas sudah beli stand yg lebih kukuh dan dan boleh pusing 360°! husband bising bekas gam tu lekat didinding.🤣🤣🤣 Bukan mudah start sebagai Tiktok Affiliate tau..
pinky_bow 🎀

pinky_bow 🎀

3 suka

Kota Kinabalu: Raining since 0800pm yesterday.
Nonstop raining. tpi untuk Pluviophile like me..hati suka. 😅
pinky_bow 🎀

pinky_bow 🎀

1 suka

Chocolate. My comfort food.
Sy hanya makan coklat bila sy rasa stress. Orang yg rapat dengan sy akan tanya..'Em, u stress ka? kenapa tiba2 melahap 1 bar coklat? bawa berehat Em'. #MyComfortFood
pinky_bow 🎀

pinky_bow 🎀

4 suka

pinky_bow 🎀

pinky_bow 🎀

0 suka

Project Based Learning (PBL) murid sekolah.
Beberapa harini saya bantu anak untuk siapkan Project Based Learning Matematik Nombor 1-20. Bagus Project Based Learning(PBL) ni sebenarnya. Ibubapa jangan rasa terbeban dengan tugasan ini. PBL ni bertujuan untuk bantu murid agar dapat berfikir qras tinggi dan cuba selesaikan masalah. So outcom
pinky_bow 🎀

pinky_bow 🎀

1 suka

Why i love leaves and grass.
#AboutMe
pinky_bow 🎀

pinky_bow 🎀

3 suka

When Your Superwomen Idol Replying you..🥹
#Lemon8Scrapbook
pinky_bow 🎀

pinky_bow 🎀

1 suka

Handbag from Sometimes. Only $199
Very amazed with the quality. 👍Why I like it: Kalau hujan lupa payung, boleh jadi payung jga hb ni. 😅 kalis air dengan material yg tidak mudah koyak malah tebal. 👍Why I like it: Saiz sesuai dengan ketinggian sy 149cm.😜 👍Why I like it: colour yg i pick Black and cream. actualy ada colour brow
pinky_bow 🎀

pinky_bow 🎀

3 suka

Kucing Rainbow!
Kakak ipar gave her to us after our previous darling feline Obak passed away. Obak ada sibling lain berwarna oren..oh yes..nama dia Oyen. masa Obak passed away..Oyen tidak lagi aktif dan husband bilang, dia nampak Oyen ada air mata. ya..my husband mng hati tisu bila hal2 kucing ni. Jadi tida
pinky_bow 🎀

pinky_bow 🎀

3 suka

Lihat lainnya
pinky_bow 🎀
25Mengikuti
1090Pengikut
983Suka dan simpan

pinky_bow 🎀

collshp.com/pinkybow

collshp.com/pinkybow

Batal

shopee store: https://collshp.com/pinkybow