Lemon8Komunitas gaya hidup

Send To

Line
Facebook
WhatsApp
Twitter
Salin tautan

Dapatkan pengalaman lebih lengkap di aplikasi

Temukan lebih banyak postingan, hashtag, dan fitur di aplikasi.

Buka Lemon8
Buka Lemon8
Buka Lemon8
Jangan sekarang
Jangan sekarang
Jangan sekarang
  • Kategori
    • Untuk Anda
    • Food
    • Fashion
    • Beauty
    • Skincare
    • Home
    • Travel
  • Versi aplikasi
  • Bantuan
  • Indonesia
    • Indonesia
    • 日本
    • ไทย
    • Việt Nam
    • Malaysia
    • Singapore
    • US
    • Australia
    • Canada
    • New Zealand
    • UK
Situs web resmiKebijakan privasiPersyaratan LayananCookies Policy
DAPAT BEG NI JE?
Hello 🍋 korang dh dapat tak beg ni? sape yg bersama lemon8 je paham bkn senang nak dapatkan beg ni kan?? walaupun byk je bag kat luar sana yg mampu ko beli,tp tak sama dgn apa yg ko terima. bila dah dewasa ni,aku dah boleh rasa,kdg2 seronok jugak jd penerima ni.. buat kita faham #RealitiD
JUNE.J

JUNE.J

7 suka

JANGAN CUBA KALAU TAKNAK...
Hi 🍋 Nahhh!!! korg jgn cuba body oil ni kalau taknak kulit korang rasa mcm ni tau.. 😄 ​1. Melembapkan Kulit Secara Mendalam ​Minyak badam (almond oil) kaya dengan asid lemak omega-6 dan omega-9. Ia bertindak mengunci kelembapan pada kulit, menjadikannya sangat sesuai untuk mengatasi masalah
JUNE.J

JUNE.J

29 suka

TIPS CARI SEMANGAT BERKEBUN!!
Hi 🍋 Korg minat tak berkebun..tp risau tgn panas,tanaman tak jadi? aku pun sama la mcm ni dulu..tp #BelajarDariMak dia suh cuba la tanam kangkung. Ternyata kangkung mmg pembakar semangat. Dia kasi kita rasa syok nk berkebun oooo... So bagi pemula, korg try dgn kangkung dulu ok. Jom l
JUNE.J

JUNE.J

7 suka

SEDAP KE NAMA KOREA KORANG??
Hi 🍋 saje suka2.. apa nama korea korang? sedap ke pelik? hehe #MyJourney #BelajarDariMak
JUNE.J

JUNE.J

218 suka

PERNAH RASA MCM NI TAK??
#MyJourney Walaupun doa tu 10,20 tahun yg lalu.. kita kdg dah lupa... tapi sebenarnya kita x sedar..kita sedang jd ape yg kita minta. ❤️ #UnboxingLuck
JUNE.J

JUNE.J

4 suka

SATU DOA,COVER EVERYTHING!
Hi 🍋, Nak share satu doa ni. Tau tak, ada satu doa ni yang boleh ubah "hour whole life" Cuba amalkan anytime,anywhere. Insyaallah ❤️ #MyJourney #UnboxingLuck
JUNE.J

JUNE.J

326 suka

SELAMAT HARI PEKERJA!
Ehemm...cuti kat tempat keje.. Tapi keje2 kat umah tetap jalan ok hehehe.. #JujurDiLemon8 #UnboxingLuck #MyJourney
JUNE.J

JUNE.J

3 suka

5 VITAMIN UNTUK 40'S
Hi gais 🍋 ada yang 40an tak kat sini. Just nak share vitamin penting untuk 40's ke atas. Semua wanita perlu amik serius ok. Semoga kekal sihat2 & baik2 aje korang. #UnboxingLuck #JujurDiLemon8 #Tipsbeauty
JUNE.J

JUNE.J

346 suka

RAYA PAKAI BAJU APA???
Selamat Hari Raya gaiss 🍋 Dah masuk keje ke tu? Masih ade baju raya yang belum dipakai ke? Sama la..haha.. Nanti sambung pakai weekend ni ok.. so ni antara baju raya yang sempat dipakai beraya haritu.. ade yang sama warna tak? #KongsiRaya #IsiJer
JUNE.J

JUNE.J

4 suka

DUIT RAYA 2026
Makcik korg ni sekadar nk bg korg happy raya2 ni.. Duit raya mmg byk dah dpt kan..pastu korg ckp kat mak pak korg nk beli robux ni..mesti kena marah kannnn...kannn..kannn... Nah..makcik ko bg sesiap.. sok dah besar ingat..balas budi makcik ok..hahahahaha SELAMAT HARI RAYA!! #KongsiRaya
JUNE.J

JUNE.J

8 suka

DAH NAK RAYA NI !!
Hi 🍋 Time nk dekat2 raya ni la tiba2 jerawat muncul. Jangan panik. Cari penyelamat ni cepat. Sempat lagi ni nk nampak cantik & confidence hari raya nanti. Aku dah try..aku tau la..tak kan tidak. Jerawat cepat betul kecut. Dah2 g cari cepat!!! #RamadanBermakna #IsiJer
JUNE.J

JUNE.J

3 suka

TETIBA RASA NAK MINUM...
Hi gaiss.. Masih steady berpuasa? Tapi kan bila bulan puasa ni la tetiba rasa nk minum mcm2.. air tebu la..sirap selasih la.. Apa menu air korg berbuka puasa nanti ehhh.. Ni harini tetiba rasa nk minum tembikai laici pulak😅 hahahah.. haru betul la..kata nk zero sugar..ciss #RamadanBerm
JUNE.J

JUNE.J

2 suka

TEAM BERBUKA KAT MANA??
Hi 🍋 dah puasa masuk minggu kedua ni. So korg masih kekal punctual berbuka kat umah atau dah start berbuka kat kedai/ buffet? Aku masih kekal berbuka puasa kat umah setakat ni. Jalan jammed pun redah jela..janji sampai on time.. setahun sekali kann.. 😊 #RamadanBermakna
JUNE.J

JUNE.J

2 suka

DAH READY KE SEMUA???
Hi 🍋 Puasa dah seminggu. Apa yang dah ready utk Hari raya ni? Kalau aku baru setel baju raya pertama. Raya ke2,ke3 tak pikir lg mcm mane? 😄 Kuih raya,hadiah raya,duit raya,menu raya semua tak pikir lg ni..huhu😅 Korg dah siap ape je wehhh...ke settle dah semua. #RamadanBermakna
JUNE.J

JUNE.J

3 suka

KUIH APA NI?????
Puasa ok ke semua?? Ptg ni dah tau tak nk beli apa kat PARAM(panggilan pasar ramadan hahaha) Aritu aku ada la beli kuih..dia label kuih ni Tepung Gomok..aku ingat salah eja la..sbb aku panggil Tepung Gomak..sekali ade member dr Terengganu kata..betul la tu..Tepung Gomok. Kat tempat korg panggil
JUNE.J

JUNE.J

5 suka

RAMADAN : ELAK JADI ZOMBIE WAKTU TENGAHARI
Jom pasang strategi sahur supaya tak jadi zombie bila tengahari tiba.. haha Bulan Ramadan ni kan kalau time sahur jangan sekadar makan nasi putih banyak2 tau. Nasi putih ni karbohidrat ringkas yang cepat buat kita rasa lapar balik. Tapi,aku tau..ade antara korg takleh tak sahur takde nasi kan
JUNE.J

JUNE.J

4 suka

HEALING NITE 2026
I'm here for Anuar Zain. tu yg sebenarnya. Bkn la dtg nk healing dr patah hati.. ehehe.. Ade yg pegi jgk tak last week??? Stadium Merdeka #simpankenangan
JUNE.J

JUNE.J

2 suka

"KENAPA DENGAN LAMPU HIJAU???"
Hi 🍋 Betul la kan ayat tu 'sayu tapi syukur'. Bila baca artikel ni pun rasa sayu,tp bangga dgn usaha insan yg telah berazam menjadi penderma organ ni. Korang pernah lalu depan Pusat Perubatan Universiti Malaya? Ada ketikanya nampak bangunan bercahaya hijau kat depan tu kan? T
JUNE.J

JUNE.J

13 suka

Hello 2026
Goodbye 2025 Happy New Year 2026!!! #GoodBye2025 #Lemon8Malaysia #lemon8creatorsawards
JUNE.J

JUNE.J

20 suka

Parfect
#Goodbye2025 Tahun depan kita diet ok Jwanjihhhhh! 😄 #AnonymousStory #Lemon8Malaysia #lemon8creatorsawards
JUNE.J

JUNE.J

6 suka

Lihat lainnya
JUNE.J
284Mengikuti
679Pengikut
10.1rbSuka dan simpan

JUNE.J

jun3.jo3

jun3.jo3

Batal

Mama yang ensem😎 share tips & tempat best lifestyle+foodies+staycation