Lemon8Komuniti gaya hidup

Send To

Line
Facebook
WhatsApp
Twitter
Salin pautan

Dapatkan pengalaman aplikasi yang penuh

Temui lebih banyak siaran, hashtag dan ciri pada aplikasi.

Buka Lemon8
Buka Lemon8
Buka Lemon8
Bukan sekarang
Bukan sekarang
Bukan sekarang
  • Kategori
    • Untuk Anda
    • Makanan
    • Fesyen
    • Kecantikan
    • Kediaman
    • Pelancongan
  • Versi aplikasi
  • Bantuan
  • Malaysia
    • Malaysia
    • 日本
    • ไทย
    • Indonesia
    • Việt Nam
    • Singapore
    • US
    • Australia
    • Canada
    • New Zealand
    • UK
Laman web rasmiDasar privasiTerma PerkhidmatanCookies Policy
Back to school items.
Beli awal tak kalut. Best shopping di ninso semua adaaa
Elly Fatini

Elly Fatini

20 suka

School items
Beli barang sekolah awal awal tak kalut. Elly share stationery wajib untuk anak sekolah rendah. Kalau ada tertinggal please komen okey sempat lagi nak tambah ni #GoodBye2025 #BeautyTips #Lemon8MomsClub #CheapButGood
Elly Fatini

Elly Fatini

149 suka

BrainyBunch playschool
Alhamdulillah tak menyesal pilih Brainy Bunch dari anak nombor satu sampai no 4 (inshaallah next year). Sekolah yang buat anak pandai berdikari, montessori approach, islamic & english sebagai first language 🥰 Dari anak nombor 1 sampai no 3, nampak sangat perkembangan anak-anak bila sekola
Elly Fatini

Elly Fatini

4 suka

Snek Musim Banjir
Laparkan musim hujan ni. Sejuk! Tau-tau dah sampai ke dapur buka leti sejuk. Jom elly share shopping beli frozen food. Paling elly suka siew mai. Dan anak-anak pulak pakat order pau ecoshop. Habis pulak pau chocolate. Korang selalu beli apa dekat ecoshop? #MyFreeTime #ShoppingHaul
Elly Fatini

Elly Fatini

6 suka

Make over rak dapur
Sampai masa elly nak makeover rak dapur. Bekas2 semua dah buruk dan tak tersusun. Harap misi nak guna items di ecoshop saja berjaya 🫣🫣 #ecoshop #ecoshophaul #makeoverkitchen #decokitchen #CapCut
Elly Fatini

Elly Fatini

48 suka

Healing tepi sungai kelantan
Vibes macam pantai padahal betul-betul tepi Sungai Kelantan 😍 Akhirnya elly sampai jugaaak sini antara port makan rare dekat Kota Bharu! Makanan padu – ayam cili giling, itik, chicken chop RM14.90 tapi portion besar gedabak 💯 Kalau mai KB please masuk dalam bucket list tempat ni tau. Serius waj
Elly Fatini

Elly Fatini

28 suka

Laicikang Bajet ecoshop part 3
Beli sekali boleh buat berkali2😍 Banyak tau khasiat laicikang ni, kali ni elly share dengan buah longan kering pun dah sedap boleh tambah gula kalau suka. Minum malam2 sebelum tidur, bangun tu fresh je. Rasa tidur kita lebih berkualiti😍 #SembangHati #OrangCakap #GirlsTalk #CheapButGood
Elly Fatini

Elly Fatini

44 suka

Cantiknya barang kat Ninso😍✨
Yang nak deco rumah please pergi Ninso best sebab dia ada area ikut tema, macam elly mencari tema aesthetic just pergi satu section je, semua ada kat situ. Lawa-lawaa. Tak cuku masa tau nak shopping nak datang lagi next time! #deco #aesthetic #whiteitems #whitelover #ninsohaul
Elly Fatini

Elly Fatini

354 suka

Barang Ninso RM2 je?????
Terkejut sangat datang Ninso tengok certain barang rm2 sahaja?? Sampai lupa datang Ninso nak beli barang deco, sekali pergi borong barang harga 2ya hahahaha. Rambang mata gais cepat serbu Ninso berdekatan! #ninso #ninsohaul #decoitems #capybara #LifeBingo
Elly Fatini

Elly Fatini

29 suka

Bon bons Hi Rabbit!
Rezekii boleh try bonbons Hi Rabbit. Terbaiklah aunty ja terus lebarkan sayap buka kedai chocolate premium. Walaupun stay di Kelantan, elly jadi geng fomo still nk try so cari ps yg boleh belikan. Tq ps! Bonbons ni ada dua size 4pcs & 9 pcs. Elly pilih 9pcs. Berbaloi tak? Elly rasa b
Elly Fatini

Elly Fatini

86 suka

Iftar Nasi Khao Jam Aunthentic✨
Jom berbuka puasa Nasi Kerabu😍. Sini elly dapat rasa nasi kerabu yang betul-betul complete & aunthentic bagi elly. Makan pulak dengan sotong bakar dia🤤🤤Habis jugak sepinggan sambil borak dengan kawan-kawan. Jom iftar di Popo Kitchen 📍Bulatan Wakaf Mek Zainab #nasikerabu #kha
Elly Fatini

Elly Fatini

8 suka

Kopitiam aboh Pasir Puteh
Port breakfast klasik di Pasir Puteh. Terkenal dengan nasi lemak. Sambal nasi lemak dia sedap dan pedas! Banyak lagi menu lain, ada western, roti-roti dan sate. Kalau nak balik Pahang atau Terengganu kena singgah dulu kat sini.
Elly Fatini

Elly Fatini

23 suka

Kopitiam Aboh ✨
Elly Fatini

Elly Fatini

12 suka

Ran Thai Mart Jelawat ✨
Jumpa kedai besttt ala-ala di Golok nun😍 Banyak kali Elly repeat mai sini. You guys should try any air yang ada cream cloud cheese dia! Everything not too sweet tapi berlemak molek🤤🤤 And banyak lagi food-food yang bestt elly share next video okey. Ran Thai Mart 📍Jelawat ⏰11am-11pm 🗓
Elly Fatini

Elly Fatini

11 suka

Tea Garden Halal Chinese Restaurant✨
Akhirnya jumpa Halal Chinese restoran Di Kota Bharu ni😍 enjoy sangat makan kat sini bawak family & kawan-kawan. Susah nak recommend makanan apa sedap sebab everything is good! Nasi lemak mi kari semua la ada. Tapi korang kena try menu Malaysia book of Records 1. Baked Herbal Chicken
Elly Fatini

Elly Fatini

36 suka

Chicken tenders harga rahmah✨
Elly jumpa Ciken tenders besar & sedap harga rahmah. Love dooh ayam honey garlic dia crunchy & juicy. Recommended dooh. Gonna repeat soon! Ayam Cheese Duo 📍Salor (sebelum Colek Bini) 🗓️jumaat saja cuti ⏰11.30am-6pm #chickentenders #ramen #foodiekelantan
Elly Fatini

Elly Fatini

19 suka

Mainan best @ ninso
Rambang mata tengok mainan kids kat Ninso ni! Semua comel-comel. Boleh buat goodies bag jugak kalau ada birthday party. Semua ni cuma rm2.40 je! #AskLemon8 #mainanninso #ninsohaul
Elly Fatini

Elly Fatini

10 suka

Ninso Kuala Krai✨
Kuala Krai dah ada Ninso gais! Port favourite ni kalau nak shopping. Yang berdekatan tu pakat mari ramai-ramai sempena opening ni ada barang rm1.99! Muroh dooh so borong banyak-banyak okeyy. Ninso Kuala Krai ⏰ 10 am - 10pm 📍 Waze : Ninso Kuala Krai #ninsohaul #ninsomalaysia #capybara
Elly Fatini

Elly Fatini

35 suka

Matcha strawbwerry ✨
Elly Fatini

Elly Fatini

7 suka

Hotteok Besar gedabak! ✨
Actually it is a sweet Korean pancake. Tapi Hotteok Tanah Merah Kelantan make it savoury sesuai dengan tekak orang Malaysia😍 Beef Mozzarella is a best seller only for rm13. Wajib beli hotteok besar gedabak nii kalau Elly balik kampung di Tanah Merah. Makan panas-panas. Puas hati berbaloi den
Elly Fatini

Elly Fatini

17 suka

Lihat lagi
Elly Fatini
6Mengikuti
14.7KPengikut
41.8KSuka dan simpanan

Elly Fatini

ellyfatini

ellyfatini

@ellyfatini

Batal

EcoShop Mama Road to 20k