Lemon8Komuniti gaya hidup

Send To

Line
Facebook
WhatsApp
Twitter
Salin pautan

Dapatkan pengalaman aplikasi yang penuh

Temui lebih banyak siaran, hashtag dan ciri pada aplikasi.

Buka Lemon8
Buka Lemon8
Buka Lemon8
Bukan sekarang
Bukan sekarang
Bukan sekarang
  • Kategori
    • Untuk Anda
    • Makanan
    • Fesyen
    • Kecantikan
    • Kediaman
    • Pelancongan
  • Versi aplikasi
  • Bantuan
  • Malaysia
    • Malaysia
    • 日本
    • ไทย
    • Indonesia
    • Việt Nam
    • Singapore
    • US
    • Australia
    • Canada
    • New Zealand
    • UK
Laman web rasmiDasar privasiTerma PerkhidmatanCookies Policy
Kahf
kawan kawan jangan lupa baca surah kahf ye setiap jumaat! 🥺🤍 #Lemon8Malaysia #kahf #jumatberkah #weekend
chaa

chaa

1 suka

mascara i pakai
argh ingatkan muka dah comot sbb nangis tapi pakai mascara.. rupanya tidak yee!! #RealitiDewasa #mascara #makeuphake #tutorial
chaa

chaa

1 suka

BERAS MACAM MAINAN
korang pernah guna beras nii? tapi best buat nasi beriyani nii haha #lifestyle #beras #foodie #Lemon8 #RealitiDewasa
chaa

chaa

7 suka

eye shapes
hujung tu macam dah merapu la sbb record time lunch break hihi #RealitiDewasa #eyeshape #eyeliner #tutorial #Lemon8Malaysia
chaa

chaa

1 suka

muka bulat?
tukar mood sikit laguu hihi #Lemon8 #Outfit #ShawlTutorial #BeautyTips #RealitiDewasa
chaa

chaa

1 suka

Shawl Tutorial
Is there anyone yg nk full tutorial? #RealitiDewasa #Lemon8 #tutorial #ShawlTutorial #outfit
chaa

chaa

1 suka

muka bulat
srs cakap ramai dah buat, since muka kita bulat sgt.. rupanya cover pakai spec cateye sangat function!! #RealitiDewasa #cateye #spectacles #Lemon8
chaa

chaa

0 suka

Hakikat orang kurusSelalu kena ejek gemok!!
Lepastu org tak faham kenapa kita insecure!! Walhal org gemok x pernah kena panggil gemok.. Boleh pulak hormat? Lepastu yang kecik pada yang besar pulam kena bahan? #RealitiDewasa #Fitness #Gemoy #kuyushhh #Lemon8
chaa

chaa

1 suka

hooded eyes
may this tuto help u guys!! 🦋 #RealitiDewasa #hoodedeyes #LawaLuarDalam #BeautyTips #Lemon8
chaa

chaa

82 suka

kejamnyaa!!
tekejut sis huhu #RealitiDewasa #takmakansayur #AdaYangSama #AnonymousStory
chaa

chaa

5 suka

Awak Gen Z ke?
hahaha ada tak yang degil macam Nii🤣 last last tak jadi makann 😂 lepas tu balik rumah lapar huhu #RealitiDewasa #GirlsTalk #AdaYangSama
chaa

chaa

1 suka

Jom Mula Amalkan baca Quran
Assalamualaikum my lemon🍋 8 ada tak geng asal dari Broken family? saya start mula melazimi solat dan Quran since darjah 2 tapi agak malu sbb kita sorang je yg buat!! tapi lama lama dah terbiasa!! Jom kita biasakan spend at least 30minit - 1 jam utk Quran setiap pagi🌄🙋 #RealitiDewasa #Law
chaa

chaa

7 suka

BBM MATEMATIK
tapi ramai yang kritik kata ni bukan math, tapi seni😅 proceed je lah eh?? #COS #bbm #guru #MyJourney #CheapButGood
chaa

chaa

1 suka

meow chomel!!
so sekarang tak tahu nak main ngan Gemok ni macam mana🥺sebab kita still geli nak pegang 😭 tapi nak main hmm #JujurDiLemon8 #meowmeow #TakRamaiTahu #takut #Lemon8Malaysia
chaa

chaa

4 suka

Tips makeup nampak dari jauh
suka raya tahun ni sebab makeup nampak dalam camera yeay... #Tipsbeauty #KongsiRaya #makeuptutorial #BeautyTips #GirlsTalk
chaa

chaa

3 suka

Rating All My Cushion
Alha Alfa the best, sebab langsung tak crack ye smile line!!! #RamadanBerkat #makeuptutorial #Lemon8
chaa

chaa

4 suka

RAYA TINGGAL LAGI 2 MINGGU
jom belajar bust basket #RamadanBermakna #raya #Lemon8Malaysia
chaa

chaa

2 suka

Kongsi Ramadan
best kan bila kita selalu tukar tukar makanan #RamadanBerkat #Lemon8
chaa

chaa

2 suka

Makeup Beginner
serious makeup anti badai!! method I pakai kalini memang smile line pon tak crack!! pakai 6 jam tapi still smile line takde.. I dah try senyum banyak banyak tauu.. srs approve this method!! #RamadanBerkat #RamadanBermakna #makeuptutorial #BeautyTips
chaa

chaa

1 suka

Tak sangka boleh
tak sangka boleh nak iftar tepi pantai, tapi kita tak beli.. semua makanan kita masak dari rumah! #RamadanBermakna #anonymousstory✨
chaa

chaa

0 suka

Lihat lagi
chaa
24Mengikuti
104Pengikut
1117Suka dan simpanan

chaa

styling