Lemon8Komunitas gaya hidup

Send To

Line
Facebook
WhatsApp
Twitter
Salin tautan

Dapatkan pengalaman lebih lengkap di aplikasi

Temukan lebih banyak postingan, hashtag, dan fitur di aplikasi.

Buka Lemon8
Buka Lemon8
Buka Lemon8
Jangan sekarang
Jangan sekarang
Jangan sekarang
  • Kategori
    • Untuk Anda
    • Food
    • Fashion
    • Beauty
    • Skincare
    • Home
    • Travel
  • Versi aplikasi
  • Bantuan
  • Indonesia
    • Indonesia
    • 日本
    • ไทย
    • Việt Nam
    • Malaysia
    • Singapore
    • US
    • Australia
    • Canada
    • New Zealand
    • UK
Situs web resmiKebijakan privasiPersyaratan LayananCookies Policy
Lepas bersalin, badan rasa tak sama macam dulu? 🤱🏼 Nad cuba Postnatal Care di Best Osteo untuk bantu body alignment, pelvic alignment & body reshaping. Bestnya, lepas satu sesi pun dah nampak perubahan pada posture! ✨First Trial Postnatal Care RM388 sahaja! 📲 Jom booking dengan @best
Nadia Johari

Nadia Johari

0 suka

Promosi Merdeka Al Aqsa Carpets Sehingga 31 Ogos 2026 🇲🇾

Bila dah masuk Al Aqsa Carpets, macam-macam yang berkenan! Kalau korang tengah plan nak tukar carpet atau cari carpet baru, sekarang memang masa yang sesuai sebab Al Aqsa Carpets tengah buat Promo Merdeka. Banyak pilihan carpet dengan pelbagai corak dan warna.Selain carpet, ada juga SPC flooring
Nadia Johari

Nadia Johari

0 suka

First time Nad buat health screening di Pantai Hospital Kuala Lumpur, alhamdulillah semuanya smooth je sampai pemeriksaan selesai. Love sangat environment dekat sini, selesa, staff friendly dan Nad rasa tenang je sepanjang pemeriksaan dibuat. Nad syorkan korang buat health screening ni dekat Pa
Nadia Johari

Nadia Johari

0 suka

Bra seamless untuk anak perempuan baru nak belajar pakai bra. Seamless, kain lembut dan sarung je. Ada 3 warna, saiz dari S sampai XL, umur 9 hingga 16 tahun. Kain lembut macam sport bra. Lawa je
Nadia Johari

Nadia Johari

0 suka

✨ Stylus Pen murah tapi berguna gila untuk phone & tablet! ✨
Kalau korang jenis suka menulis, buat nota, melukis, edit gambar/video atau sekadar nak scroll phone & tablet dengan lebih senang, korang boleh cuba guna stylus pen macam ni 🤍 Yang bestnya, tak semestinya kena beli yang mahal-mahal. Ada je stylus pen harga bajet yang boleh digunakan untuk phone
Nadia Johari

Nadia Johari

3 suka

Senang ada tray penapis minyak, tak payah guna tisu lagi. Dahla murah dapat 3 tray pelbagai saiz.
Nadia Johari

Nadia Johari

3 suka

Bilik Anak Perempuan
Tukar cadar, mintak diaorang kemas meja dan rak buku. Fuh done semua. Anak perempuan memang banyak la barang barang di meja. Masing masing ada citarasa sendiri. Katil guna tarik tolak macam ni sebab bilik tak besar mana. Bila masukkan katil ada ruang solat.
Nadia Johari

Nadia Johari

15 suka

Sebab peminat blue i suka tumblr ni pink dan blue..comey sangat. Tumblr ni sentiasa di bawa ke mana sahaja sebab dia lawa..hehehe. Tahan air panas dan sejuk. Ada warna lain lagi yang cantik.
Nadia Johari

Nadia Johari

0 suka

Butter pun nak ada bekas dia tau. Senang nak pakai takde bersepah kan. Bekas siap penutup dan butter knife lagi. Saiz sedang je jimat ruang.. #bekasbutter
Nadia Johari

Nadia Johari

22 suka

Hai July, be nice with me ya..
Nadia Johari

Nadia Johari

2 suka

Rumah yang dah berpuluh tahun tak cat, akhirnya jadi cantik dengan cat @seamaster_my Aida Series. Cat cantik dan kemas je. Love sangat dengan warna White Lace (AP4-3) ni buat ruang tamu nampak terang dan luas. Warna tona cream beige yang lembut. Memang puas hati pakai Seamaster Paint Aida Ser
Nadia Johari

Nadia Johari

17 suka

Jam gantung muji
Jumpa jam muji rattan ni lawa sangat. Beli dengan Kayuhome. Saiz pulak besar 60 cm. Memang jelas la ye. Kalau tak nampak lagi tak tau la. Bila gantung lagi cantik. Puas hati sangat
Nadia Johari

Nadia Johari

0 suka

Harini i datang ke MyHome Exhibition di The Starling Event Hall, level 5. Event 3 hari je bermula 12 sehingga 14 June 2026. I suka datang MyHome Exhibition sebab Tengah plan nak upgrade rumah sikit-sikit, jadi memang sesuai sangat datang sini sebab banyak pilihan dalam satu tempat. Banyak perabo
Nadia Johari

Nadia Johari

0 suka

Beg paling function, cantik, classy, ruang besar boleh letak banyak barang. Pakai pergi kerja, jalan atau pergi kelas pun ok. 😍
Nadia Johari

Nadia Johari

1 suka

Bekas bawang jenis rotan, saiz besar boleh isi banyak bawang. Dalam belas nad letak kain guni.
Nadia Johari

Nadia Johari

304 suka

Karpet baru dah sampai. Cantik betul corak nad pilih ni, dan best antislip. Sesuai dengan tema rumah dah #karpet
Nadia Johari

Nadia Johari

2 suka

Suka cuaca pagi macam ni, cahaya masuk ❤️
Nadia Johari

Nadia Johari

42 suka

Kasut kebih tersusun, kemas dan cantik dengan rak kasut bamboo ni. Senang pasang dan ada banyak tingkat
Nadia Johari

Nadia Johari

3 suka

Nak beli meja baru tema wood takde bajet lagi. Meja ni pun elok lagi. Jadi kita beli wallpaper wood ni. Meja jadi aesthetic, cantik dengan sticker wood ni. Kena dengan tema semua.
Nadia Johari

Nadia Johari

6 suka

Flagship store pertama THE GUNDAM BASE Malaysia akhirnya buka kat Malaysia 😱🔥kat tingkat 2 Fahrenheit88 Bukit Bintang. Dari pintu masuk dah nampak Patung RX-78-2 Gundam setinggi 1.8m. Masuk je terus tak berkelip tengok koleksi model . Dari beginner sampai collector semua ada. Bukan setakat tu
Nadia Johari

Nadia Johari

2 suka

Lihat lainnya
Nadia Johari
210Mengikuti
1832Pengikut
6084Suka dan simpan

Nadia Johari

nadiasamjohari

nadiasamjohari

miszrockers.com

Batal

Lifestyle blogger www.miszrockers.com IG: @nadiasamjohari TT: @nadiajohari1988