Lemon8Komuniti gaya hidup

Send To

Line
Facebook
WhatsApp
Twitter
Salin pautan

Dapatkan pengalaman aplikasi yang penuh

Temui lebih banyak siaran, hashtag dan ciri pada aplikasi.

Buka Lemon8
Buka Lemon8
Buka Lemon8
Bukan sekarang
Bukan sekarang
Bukan sekarang
  • Kategori
    • Untuk Anda
    • Makanan
    • Fesyen
    • Kecantikan
    • Kediaman
    • Pelancongan
  • Versi aplikasi
  • Bantuan
  • Malaysia
    • Malaysia
    • 日本
    • ไทย
    • Indonesia
    • Việt Nam
    • Singapore
    • US
    • Australia
    • Canada
    • New Zealand
    • UK
Laman web rasmiDasar privasiTerma PerkhidmatanCookies Policy
if u need a cool-toned liquid contour and super affordable, please try sheglam punyaaa @SHEGLAM Store MY @SHEGLAM #SHEGLAM #SHEGLAMMmy #SHEGLAMLipDuo
Nana Tajudin

Nana Tajudin

1 suka

if u need a cool-toned liquid contour and super affordable, please try sheglam punyaaa @SHEGLAM Store MY @SHEGLAM #SHEGLAM #SHEGLAM Mmy #SHEGLAMLipDuo
Nana Tajudin

Nana Tajudin

0 suka

finally found the prettiest korean lip!! @SHEGLAM Store MY @SHEGLAM #SHEGLAM #SHEGLAMmy #SHEGLAMLipDuo
Nana Tajudin

Nana Tajudin

1 suka

ni falsies pun takpa, pakai je bnb mascara yang ni best gila😭😭
Nana Tajudin

Nana Tajudin

4 suka

i dah jumpa lip stain shade similar dengan yang hailey bieber pakai!! korang kena try Timephoria Lip Stain code 06 Nerose nii #timephoriamy
Nana Tajudin

Nana Tajudin

1 suka

🤍GIVEAWAY ALERT!!🤍 To celebrate the launch of SACE LADY’s new Loose Powder, We're giving 3 lucky winners a chance to win one!🤍 How to enter: • Follow @SaceLadyMY on TikTok • Like, share & repost this giveaway post • Tag 3 friends in the comments Good luck, everyone!🫶🏻 📅 Giveaway Per
Nana Tajudin

Nana Tajudin

1 suka

no wonder la Mimi Lana pun pakai skintint timephoria ni, sebab i pun suka best gilaa #timephoriamy
Nana Tajudin

Nana Tajudin

1 suka

recreating the makeup look @flackitsman 🌟 did on @Influencer gagal !🤍 i love this look so muchh yang penting base kita letupz pakai sea makeup
Nana Tajudin

Nana Tajudin

1 suka

my easy go-to eyeshadow turorial : Base, Blend, Layer, Glitter✨ jadi extra cantik sebab pakai timephoria's eyeshadow palette hehe
Nana Tajudin

Nana Tajudin

1 suka

Obsessed with how this gives my skin that fresh pinky glow without looking too much🥹🤍 @d‘Alba
Nana Tajudin

Nana Tajudin

2 suka

lets remove my gwen stacy spiderwoman makeup look with me, and i'm using my all time fav oil cleanser😚 #hadalaboMY #cleansingoil
Nana Tajudin

Nana Tajudin

0 suka

gwen stacy spiderwoman makeup look! and this time for the base i pakai layerkan setting spray seamakeup with their skin tint, and my base looks AMAZING #seamakeup
Nana Tajudin

Nana Tajudin

1 suka

heres how i create my Daniela animal katseye (with a bit of twist) makeup look🐆🤍 all using @oumeistry eyeshadow palette!!!
Nana Tajudin

Nana Tajudin

1 suka

kalau makeup korang always jadi oily, korang kena try this dazzleme invisible powder!! it's life changing fr #dazzleme #invisiblepowder
Nana Tajudin

Nana Tajudin

0 suka

korang, timephoria dah ada mascara and i must say KORANG KENA TRY SEBAB BEST😭😭 #timephoria #timephoriamy
Nana Tajudin

Nana Tajudin

0 suka

i love this peach lip tint!!! #bnbpeachliptint #MYbarenbliss
Nana Tajudin

Nana Tajudin

0 suka

this is a sign for u to try luqfa beauty hq punya new blush & glow palette ni (blusher & highlighter)!!!
Nana Tajudin

Nana Tajudin

4 suka

turning myself into a half spider🕷️🕸️
Nana Tajudin

Nana Tajudin

3 suka

ib @RAEINHYER
Nana Tajudin

Nana Tajudin

0 suka

ib @RAEINHYER
Nana Tajudin

Nana Tajudin

1 suka

Lihat lagi
Nana Tajudin
0Mengikuti
13.2KPengikut
256Suka dan simpanan

Nana Tajudin