Lemon8Komunitas gaya hidup

Send To

Line
Facebook
WhatsApp
Twitter
Salin tautan

Dapatkan pengalaman lebih lengkap di aplikasi

Temukan lebih banyak postingan, hashtag, dan fitur di aplikasi.

Buka Lemon8
Buka Lemon8
Buka Lemon8
Jangan sekarang
Jangan sekarang
Jangan sekarang
  • Kategori
    • Untuk Anda
    • Food
    • Fashion
    • Beauty
    • Skincare
    • Home
    • Travel
  • Versi aplikasi
  • Bantuan
  • Indonesia
    • Indonesia
    • 日本
    • ไทย
    • Việt Nam
    • Malaysia
    • Singapore
    • US
    • Australia
    • Canada
    • New Zealand
    • UK
Situs web resmiKebijakan privasiPersyaratan LayananCookies Policy
Life jacket vs swim vest
Sambung cerita pasal pelampung. Sebelum ni mmg pakai Decathlon swim vest nombor 3 tu dari anak umur 2 tahun and mmg no issues. Anak selesa, confident lompat dlm air and bouyancy level pun cukup utk floatkan anak. Then mcm mana bleh ada Gogokids life jacket nombor 1 & 2 tu?Sbbnya kte study pasal
Noreen Masran

Noreen Masran

0 suka

Sejuk di bawah takat beku di Subang Jaya⁉️☃️❄️🧤🧣
No wonder dia bagi 2 jam je per slot. 😬 . Recommended utk stay dlm ni mmg 30min-1jam je. . Korg yang naik try sila try sementara ada opening promo utk bulan November ni! #snow #salji #snowpark #subangjaya #snowyparkusj
Noreen Masran

Noreen Masran

0 suka

Gold wafer coin utk cikgu‼️ 🥰😍🥰
Unboxing 11.11 haul! . Thank You gold wafer coin khas utk cikgu-cikgu & helper-helper daycare Aeman yang banyak berjasa menjaga & mendidik Aeman selama hampir 4 tahun. 🥰😍🥰 . #shoppingsharing #gold #emasmurah #goldcoin #hadiahcikgu
Noreen Masran

Noreen Masran

1 suka

Free Printable PDF Key Words with Peter and Jane‼️
Ada yg nak free PDF Key Wordw with Peter and Jane ni? . Key Words with Peter and Jane ni mmg sgt sesuai utk toddler Dari kte masih belajar zaman 90's lagi dah diguna pakai. Now turn anak-anak Throwback masa Aesha 4yo. Next year turn Aeman plak! Download melalui link di bio tau utk free PDF
Noreen Masran

Noreen Masran

1 suka

Spelling & simple math games for toddlers‼️
Berakhirlah PDPR selama 5 hari Aeman due to chicken-pox...Berakhirlah juga tugas mama sebagai guru pengganti... #3yo #montessori #spelling #simplemath #educationaltoys
Noreen Masran

Noreen Masran

0 suka

Jangan panik kalau anak kena chicken-pox‼️
Hai mommies & daddies! 🤗 Kalau si kecil kena chicken-pox, jangan panik ya 💕 I nak share beberapa must-have essentials untuk bantu anak rasa lebih selesa! 1️⃣ Paracetamol 💊 ➡️ Membantu menurunkan demam & mengurangkan rasa sakit badan. 2️⃣ Calamine Lotion Roll-On 🩹 ➡️ Melegakan ga
Noreen Masran

Noreen Masran

4 suka

Mandi bersama 🐘 ‼️
Mud, River & Shower Rain: A Day with the Dumbos at Phuket Elephant Care . Kat sini walaupun pricey tapi sgt recommended!Staffs and all the elephants are so friendly. Once in a lifetime experience! #phuket #familyvacationideas #elephantsantuary #mustdo
Noreen Masran

Noreen Masran

0 suka

Phuket during rainy season⁉️
Aesha & Aeman 1st snorkelling trip!Mula-mula plan nak ke Redang, tup-tup sampai kat sini. Dah beli tiket baru perasan Aug/September act musim hujan kat Phuket (Patutlah ticket flight murah 🤣) . For this particular island trip risau jgak sebab mmg dari sampai Phuket lagi ombak kuat. But alhamd
Noreen Masran

Noreen Masran

4 suka

Birthday Party di Petting Zoo⁉️ 🎉🎊
Kalini birthday party doubleAe buat dekat petting zoo! . Seronok anak-anak dapat berinteraksi dengan haiwan-haiwan mcm 🐐🐴🦡🦎🐍🦨 secara dekat! . #lemon8sharing #lemon8parenting #birthday #pettinzoo
Noreen Masran

Noreen Masran

0 suka

Teachers Day gift idea 👨‍🏫👩‍🏫🎊🎉
Sneak peak of Teachers' Day 2025 tokens of appreciation...DIY-customised water bottle! 🥰 . Botol dari Elianware ada pilihan 3 warna and 2 size. Yg nie denim blue denim 750ml. . Nama tu kte customised sendiri je guna vinyl sticker. . Utk bag mcm biasa kte pakai clear bag just nice utk mas
Noreen Masran

Noreen Masran

8 suka

Abadikan gambar raya keluarga di dinding rumah‼️🥰
Unboxing raya canvas print by PhotobookMy !Abadikan gambar raya keluarga di dinding rumah... 🥰 #lemon8decor #lemon8raya #Lemon8MomsClub #lemon8sharing
Noreen Masran

Noreen Masran

2 suka

Leave-in treatment wajib ada utk anak dara‼️ 👧👩
Yg ada anak dara rambut panjang tu wajib try leave-in treatment dari @Wellsen !Serius best!Rambut jadi shining, soft and wangiiiiiiii yg amat...Korang apply je lepas syampu and keringkan rambut...Ni try dgn rambut lepas bangun tido pun jadi tau... 😬 #fyp #lemon8parenting #Lemon8MomsClub
Noreen Masran

Noreen Masran

5 suka

Parents room at Subang Parade‼️ 👶 🍼🧸
The new look of the refurbished parents room (previously known as mothers room)...Loving it! 🥰😍 . Lama jgaklah Aeman lepas main wooden train set tu...Menarik sebab banyak pieces and jambatan tu bleh turun naik... . Sajalah usha kat Shopee jumpa yg lebih kurang...Yg sebijik dgn meja tu jumpa jga
Noreen Masran

Noreen Masran

4 suka

Customised-birthday cake serendah Rm100⁉️ 🎂🎉
Biar gambar berbicara. . Expectation vs reality . Customised-birthday cake by Ajwa Bakery . Recommeded! . ✅️ Harga berpatutan ✅️ Kek cantik as requested ✅️ Sedap dua-dua kek licin tau tetamu makan. Birthday boy & girl tak sempat pun nak makan. #lemon8sharing #lemon8party #le
Noreen Masran

Noreen Masran

3 suka

Jimat selagi boleh
Tahun ni recycle je folder tahun lepas masih elok lagi. Mana boleh jimat kita jimat selagi boleh. Betul tak mommy and daddy? #lemon8sharing #Lemon8MomsClub #lemon8parenting #lemon8hacks
Noreen Masran

Noreen Masran

14 suka

Hotel yang semua ada untuk anak-anak⁉️
Its our 4th time here but definitely bukan yang terakhir!All under one roof!Kids club, pool with water slides, kids splash pool, paradise trail. Recommended! #Lemon8Malaysia #Lemon8HolidayGuide #lemon8holiday
Noreen Masran

Noreen Masran

2 suka

Taman tema air private⁉️
Sunway Lagoon Lost Lagoon bila takde org! . We owned the pool! 🤭😉😅 Sunway Lagoon Theme Park
Noreen Masran

Noreen Masran

10 suka

Kids-friendly hotel in Klang Valley⁉️
Hotel wajib masuk dlm bucket list utk beli jiwa anak-anak! ✅️ Suite room with seperate bedroom & living room ✅️ View boleh pilih facing pool/playground atau the majestic KLCC ✅️ Waterparks with a lot of slides! ✅️ Playground . Recommended!
Noreen Masran

Noreen Masran

1 suka

Berbaloi tak duduk Hard Rock Hotel Penang⁉️
For me berbaloi! . ✅️ Pool/beach view ✅️ Mini waterpark ✅️ Beach ✅️ Kids club ✅️ Tippie tent in-room (Additional charge applied) . Recommended! Hard Rock Hotel Penang #Lemon8Malaysia #lemon8travel #lemon8review
Noreen Masran

Noreen Masran

0 suka

Family friendly hotel in Klang Valley⁉️
Family friendly hotel! . ✅️ Family room ✅️ Mini waterpark ✅️ Kids room . Recommended! KSL Esplanade Hotel #Lemon8Malaysia #lemon8travel #lemon8review
Noreen Masran

Noreen Masran

4 suka

Lihat lainnya
Noreen Masran
0Mengikuti
245Pengikut
3308Suka dan simpan

Noreen Masran

#momofdoubleAe