Lemon8Komunitas gaya hidup

Send To

Line
Facebook
WhatsApp
Twitter
Salin tautan

Dapatkan pengalaman lebih lengkap di aplikasi

Temukan lebih banyak postingan, hashtag, dan fitur di aplikasi.

Buka Lemon8
Buka Lemon8
Buka Lemon8
Jangan sekarang
Jangan sekarang
Jangan sekarang
  • Kategori
    • Untuk Anda
    • Food
    • Fashion
    • Beauty
    • Skincare
    • Home
    • Travel
  • Versi aplikasi
  • Bantuan
  • Indonesia
    • Indonesia
    • ๆ—ฅๆœฌ
    • เน„เธ—เธข
    • Viแป‡t Nam
    • Malaysia
    • Singapore
    • US
    • Australia
    • Canada
    • New Zealand
    • UK
Situs web resmiKebijakan privasiPersyaratan LayananCookies Policy
1.7 kilo udang galah
Normala Rahman

Normala Rahman

1 suka

belanja hadiah Birthday STAFF dekat DIOR
Happy Birthday tiqahhhh.. seronok kan shopping dior dekat ioi ni... beli highlighter, blusher, concealer dan lip butter je.. tapi dapat freebies macam macam ekk. Dapat free bag makeup, dapat sample foundation, pencuci muka, serum sampai 3 dapat.. dapat free klip rambut dior lagi.. happy tak ? Kerja
Normala Rahman

Normala Rahman

5 suka

event Lazada yang WAJIB join
Jom i bawa korang join event LazSTAR Appreciation Day.. event ni penghargaan Lazada pada yang join as Seller Ambassador dan LCT.. ala..hari tu i ada share info ajak uols join jugak..kalau korang ingat la.... . Celebrating LazStars, Inspirasi Komuniti Lazada. . #LazadaMY #LazadaSeller #LazS
Normala Rahman

Normala Rahman

0 suka

Makeover bilik tidur guna idea ChatGPT
Project makeover bilik dekat rumah parent.. dekat tingkat atas rumah ada 2 bilik yang kitorang adik beradik pakai masa kecikโ€ฆ tak pernah makeover.. so kali ni i nak LAWO kan bilik tu.. Korang nak tengok hasil penuh tak ? Atau nak i spill kos atau beli kat mana ? #makeoverbilik #dekorasirumah
Normala Rahman

Normala Rahman

63 suka

bersuka RIA dekat HOSPITAL
Dah tua tua ni kita bersuka ria dekat hospital punya event pula.. hoho.. best juga weh.. collect barang free..ada free health screening..ada game.. ada lucky draw.. haha..tapi tak lucky la.. @sunwaymedicalcentre #sunwatmedical #SunMedHealthyLivingCarnival2026
Normala Rahman

Normala Rahman

2 suka

hadiah untuk kawan Cina
baca ramai cakap Libre Berry Crush ni sedap sangat..so I decided belikan untuk amoi la.. birthday dia.. mula mula pikir nak bawa dia pilih sendiri perfume.. tapi dia hari ni tengah sembahyang.. so i pilih la sendiri.. harap dia suka.. i beli 90ml punya so dapat free banyak.. bag makeup, 10ml perfum
Normala Rahman

Normala Rahman

27 suka

RAHSIA
Doktor pun dah penat dengar agak nye i selalu membebel penat, letih, lesu, otak busy berkecamuk.. sebab tu doktor ni recommend i buat treatment ni.. NAD+ therapy ni asalnye popular kat luar negara la.. pastu artis malaysia pun ramai start pakai..tapi diorang banyak pakai for elak tua la.. tapi mac
Normala Rahman

Normala Rahman

28 suka

beli hadiah untuk STAFF
tadi datang office terus cakap dekat staff, Dee siap ambil bag, ic ikut saya..Dee ikut je terus naik kereta tanpa cakap apa apa.. tau tau bawa dia ke Ioi Putrajaya.. ๐Ÿ˜† .. i offer dia pilih sini ada semua brand brand makeup best yang i sendiri selalu shopping dan pakai.. pilih.. Dee pilih Dior.. so
Normala Rahman

Normala Rahman

12 suka

bagi ABG COURIER baju RAYA jom !
#KongsiRaya
Normala Rahman

Normala Rahman

6 suka

JOM kita hantar BAJU RAYA pada rumah OKU
#KongsiRaya
Normala Rahman

Normala Rahman

18 suka

terima kasih LAZADA bagi GIFT !!!
#unboxing #unboxinghaul
Normala Rahman

Normala Rahman

5 suka

Team takde rumah mertua BERAYA
team takde rumah mertua dok diam diam dekat JB raya dengan mak abah ๐Ÿ˜† p/s adik saya cari jodoh lebaran tau.. siapa nak komen ok .. gambar dia yang last sekali tu #KongsiRaya #ViralKini
Normala Rahman

Normala Rahman

1 suka

Dewy, ringan, breathable. My new everyday cushion. Dah berjam-jam pakai masih glowingโ€ฆ NOT oily, just healthy glow... Kalau you suka cushion glowing yang tak crackโ€ฆ trust me, this is THE ONE. Grab cepat..๐ŸŒ™๐Ÿ’— @barenbliss_my #barenbliss #bnbcushion #MoonlightDewyCushion #cushionmalaysia
Normala Rahman

Normala Rahman

3 suka

muka glow macam MOONLIGHT !!!
Dewy, ringan, breathable. My new everyday cushion. Dah berjam-jam pakai masih glowingโ€ฆ NOT oily, just healthy glow... Kalau you suka cushion glowing yang tak crackโ€ฆ trust me, this is THE ONE. Grab cepat..๐ŸŒ™๐Ÿ’— #barenbliss #bnbcushion #MoonlightDewyCushion #cushionmalaysia
Normala Rahman

Normala Rahman

4 suka

Normala Rahman

Normala Rahman

5 suka

beli set RM2000 tapi bayar RM450 je !
stok ada dekat lancome ioi putrajaya tau. semalam i pergi lagi dah tak banyak weh.. @lancomemalaysia #lancome #makeup #beautybox
Normala Rahman

Normala Rahman

3 suka

Betul ke tahan 16 jam ?
From dry to juicy in seconds ๐Ÿ˜๐Ÿ’‹ This barenbliss Butter Melt Tinted Lipstick literally melts on your lips โ€” super glossy, non-sticky & lasts up to 16 hours! My new everyday fav ๐Ÿ’–โœจ @barenbliss_my #barenbliss #ButterMeltTintedLipstick #barenblissMY #barenblissMalaysia #LipGlow #baren
Normala Rahman

Normala Rahman

4 suka

6 tahun dah bersama
pejam celik tak sedar dah 6 tahun jadi seller dekat lazada ni
Normala Rahman

Normala Rahman

8 suka

1 kali TWIST je dah CANTIK
Obsessed with this barenbliss Star-Glazing Steel Lipcerin ๐Ÿ˜ bibir plump dan sihat sangat dengan 1 twist je.. korang kena beli dan try sendiri โœจ #barenbliss #barenblissMY #MYbnb #bnbliptint #bnblipcerin @barenbliss_my
Normala Rahman

Normala Rahman

1 suka

TAK LEKAT !!!!
Obsessed dengan lip tint baru ni ๐Ÿ˜ Comfy, matte & langsung tak transfer even kiss gelas! ๐Ÿ’‹ Korang team Fresh Dawn ke Ruby Daisy? ๐Ÿ‘€ #barenbliss #MYbarenbliss #bnbfullbloom #bnbliptint @barenbliss_my
Normala Rahman

Normala Rahman

8 suka

Lihat lainnya
Normala Rahman
882Mengikuti
4753Pengikut
6881Suka dan simpan

Normala Rahman

normala_rahman_official

normala_rahman_official

superlady_strike

superladystrike.blogspot.com

Batal

founder SIMALA founder KELAB PEMANCING WANITA MALAYSIA