Lemon8Komunitas gaya hidup

Send To

Line
Facebook
WhatsApp
Twitter
Salin tautan

Dapatkan pengalaman lebih lengkap di aplikasi

Temukan lebih banyak postingan, hashtag, dan fitur di aplikasi.

Buka Lemon8
Buka Lemon8
Buka Lemon8
Jangan sekarang
Jangan sekarang
Jangan sekarang
  • Kategori
    • Untuk Anda
    • Food
    • Fashion
    • Beauty
    • Skincare
    • Home
    • Travel
  • Versi aplikasi
  • Bantuan
  • Indonesia
    • Indonesia
    • 日本
    • ไทย
    • Việt Nam
    • Malaysia
    • Singapore
    • US
    • Australia
    • Canada
    • New Zealand
    • UK
Situs web resmiKebijakan privasiPersyaratan LayananCookies Policy
Tips Skin Glowing Di Pagi Raya ✨
Hi girls! Harini i nak share about this Permaisuri skincare routine untuk dapat kulit glowing raya nanti 😙 barulah berseri di pagi raya. Product yang i gunakan semua dari COSMODERM. Skincare set yang i guna ni ada 5 jenis :- COSMODERM Niacinamide Salicylic Acid Soothing Cream Cleanser: Afte
Fatinfaqhihah

Fatinfaqhihah

3 suka

PERFECT SKINCARE COMBINATION 🥰
Here’s my skin update after 1 month of using Eucerin ProACNE Solution! 😍 I've seen a noticeable improvement, with reduced acne marks and clearer skin. My secret? Combining Eucerin ProACNE Solution SOS Serum with the Triple Effect Serum. They work wonders together, helping with both acne and pos
Fatinfaqhihah

Fatinfaqhihah

9 suka

JELLY LIPS TREND 💋
Achieve the trending jelly lips effortlessly! Lily Makes Luminous Glow Tint by Barenbliss is all you need. @barenbliss MY #barenbliss #MYbarenbliss #MYbnb #bnblilyglowtint #barenblisstiktoksuperbrandday
Fatinfaqhihah

Fatinfaqhihah

5 suka

A day in my life ✨
Achieve clear, glowing skin with OXY Anti-Acne Brightening Serum! 🌿 Packed with Salicylic Acid and Vitamin C, it fights pimples and lightens marks without any harmful ingredients. Perfect for daily use! Get yours now ! 🫶🏻🥰🤍 #OXYMY #OXYSerum #AntiAcne #Brightening #BrightandAcneFreeSkin #s
Fatinfaqhihah

Fatinfaqhihah

2 suka

If only I had known about these products earlier!
@ Thanks to Eucerin ProACNE Solution SOS Serum, my skin has never looked healthier! It's an effective acne relief from 1st application! Infused with anti-acne heroes like Licochalcone A, L-Carnitine, and Decanethiol, works wonders against inflammation, antibacterial, and sebum reduction. Plus,
Fatinfaqhihah

Fatinfaqhihah

5 suka

Berkesan menghilangkan masalah kelemumur 😍🫶🏻
Hi guysss! Im back! Today i dah share product yang sesuai untuk sesiapa yang ada masalah dandruff! Tak kisah lah you alls ni berhijab ke free hair ke, insyallah masalah kelemumur korang akan dapat dirawat! Tengok video ni sampai habis tau untuk tengok benefits dia 😘 & jangan lupa cuba guys! Bye
Fatinfaqhihah

Fatinfaqhihah

4 suka

Transferproof Loose Powder 😍
If you guys ask me dalam banyak banyak loose powder yang i suka pakai untuk daily makeup look mana satu? Definitely this one! Dazzle Me Always setting Loose powder 😍 #loosepowderdazzleme #AskLemon8 #makeupsharing
Fatinfaqhihah

Fatinfaqhihah

18 suka

Makeup with me before going to class 🤍
Hi semuaaaaa!!! 🤍🤍 harini takda tips but nak share video makeup je 🥹
Fatinfaqhihah

Fatinfaqhihah

122 suka

Glossy lips 👄
Hi girlies!!! 😍🫶🏻 and #Hi2024 ! Im so sure korang yang dekat sini sukaa sangat clean makeup look kan?! 😍 so i nak share this one product from dazzle me ! LIP SERUM 😍 lip serum bukan sebagai treatment je tau! If korang nak buat untuk lipgloss pun boleh 😍 nak nampak makeup korang tu lagi glowy, use
Fatinfaqhihah

Fatinfaqhihah

29 suka

CALLING OUT FOR LIP TINT LOVERS 🥰
Hi girls! Lamanyaaa i menyepi hehe, and #Hi2024 ! Im backk! So todayy i nak share liptint yang best gila from barenbliss 😍 ada 4 code tau! - 01 Peachy Smoochy ( code yang ni sesuai untuk pakai for orangy makeup look 😍😍 - 02 Pinky Lucky ( haa this one nampak pink pink soft gitu, nampak bi
Fatinfaqhihah

Fatinfaqhihah

19 suka

Clean Girl Makeup Look for Date🥰
Hello & Assalamualaikum everyoneee! ❤️ In today’s topic i nak share how to do a clean girl makeup look. Makeup look ni sangat sesuai untuk yang suka make up yang nampak glowing-glowing & simple. Tak banyak pun product yang i pakai for this makeup look, so jom i share dengan korang semua ❤️
Fatinfaqhihah

Fatinfaqhihah

2059 suka

Charles & Keith Handbag Collection for V-day
Haii & Assalamualaikum everyoneeee! 🤭❤️ In today’s topic i nak share some of my Charles & Keith Handbag Collection! p/s: I am a big fan of Charles & Keith 🫠 because the price was so affordable & quality tiptop! So memandangkan Valentine day dahnak dekat kan, apa kata korang yang lelaki suprisekan u
Fatinfaqhihah

Fatinfaqhihah

47 suka

Aesthetic cafe in Malacca! 📍
Hello everyoneeee! 🤍🤍 today i nak share saab satu tempat makan yang aesthetic yang ada dekat melaka ni, nama cafe ni Malaiqa by gula cakery 😍 First thing yang i impress sangat dengan tempat ni adalah interior design cafe ni, sangat-sangat cantik ! Orang yang duduk dekat melaka kalau tak tahu tem
Fatinfaqhihah

Fatinfaqhihah

13 suka

The best cafe for dessert lovers! 🤍🤍
Hi & assalamualaikum everyoneeeee!!! I’m backkkk! Untuk topik pada hari ini, i nak share tempat makan yang sangat menarik and ada many choices of desserts tau 😍 sampaikan korang rambang mata nak pilih! So i nak share makanan apa yang i pilih dulu, * Spicy Alfredo Pasta - I ni sebenarnya buka
Fatinfaqhihah

Fatinfaqhihah

3 suka

My go-to lens suggestion | should try!
Hello loveliessssssss! ❤️❤️ i am so excited to share beberapa brand yang i pakai for my contact lens! And i swear you guys won’t regret it! I dulu takut sangat nak pakai lens 🤣 but not anymore lepas i jumpa yang sesuai dengan mata sensitif i ni ! Candylicious - Untuk the first lens is from can
Fatinfaqhihah

Fatinfaqhihah

132 suka

How i style my shawl | with earrings 

Hi and hello everyyyoneee! 🫰🏻 since i got a lot of dms on how i style my shawl, so in today’s topic im going to share my everyday shawl tutorial! Semua style yang i buat ni sesuai untuk yang nak pakai earrings and taknak pakai pun takpa tau! Style 1 : 1. untuk style yang pertama, i ambil satu
Fatinfaqhihah

Fatinfaqhihah

1253 suka

Easy ways to style your pencil skirt 🤍
Hello lovelies! So topic harini i nak share macam mana nak style kan pencil skirt 😍😍menarikkan? Btw pencil skirt yang i beli ni ada yang from ig shop & shopee but I’m so sorry sebab i lupa the link 😭 but it’s okay! Dekat shopee senang je nak cari. I akan mulakan dengan outfit yang pertama dulu O
Fatinfaqhihah

Fatinfaqhihah

212 suka

My top favorite CU mart foods & drinks🤍
Hi guysssss! Harini i nak share satu tempat yang i takkan miss every week, memang dalam seminggu tu at least sekali i kena pergi 😭 Tempat yang i cakap ni ialah CU Mart. CU mart ni kalau you pergi dekat mana-mana pun dah ada, sebab dah banyak dah cawangan yang dia buka. So yesterday I went to CU Mart
Fatinfaqhihah

Fatinfaqhihah

183 suka

Easy slimming face massage tips
Hi assalamualaikum everyone! 😍😍😍 harini i nak share satu tips on how to massage your face to look slimmer and tighter. Korang just ikut beberapa tips yang mudah & yang penting kena konsisten untuk dapat kan result yang baik 😘😍. Do you know how beneficial a daily face-slimming massage is? 1-2 ti
Fatinfaqhihah

Fatinfaqhihah

26 suka

Must try burger at Thebrgr | finger-lickin’ good
Hello everyoneee! ❤️ dah makan ke belum tu? Haa kalau belum, meh sini i nak share satu tempat makan burger yang harga dia sangat affordable & sedap gila 😭 you guys should try burgers dekat the brgr ni! Ada pelbagai pilihan menu untuk burger tau. Menu 🍔: •Soft Shell Crab Burger • UFO Fried Soto
Fatinfaqhihah

Fatinfaqhihah

5 suka

Lihat lainnya
Fatinfaqhihah
1Mengikuti
1391Pengikut
17.2rbSuka dan simpan

Fatinfaqhihah

20-an

ftn.fqh

ftn.fqh

Batal

+60 📍MY