Lemon8Komunitas gaya hidup

Send To

Line
Facebook
WhatsApp
Twitter
Salin tautan

Dapatkan pengalaman lebih lengkap di aplikasi

Temukan lebih banyak postingan, hashtag, dan fitur di aplikasi.

Buka Lemon8
Buka Lemon8
Buka Lemon8
Jangan sekarang
Jangan sekarang
Jangan sekarang
  • Kategori
    • Untuk Anda
    • Food
    • Fashion
    • Beauty
    • Skincare
    • Home
    • Travel
  • Versi aplikasi
  • Bantuan
  • Indonesia
    • Indonesia
    • 日本
    • ไทย
    • Việt Nam
    • Malaysia
    • Singapore
    • US
    • Australia
    • Canada
    • New Zealand
    • UK
Situs web resmiKebijakan privasiPersyaratan LayananCookies Policy
Mudahnya nak ajar anak bercakap lepas ini. Dah Ada Panduan Speech Dan Occupational Therapist . Ramai dah bimbing anak anak mereka boleh bercakap Dari Rumah. #speechdelay #speechtherapy #mummysher #autism #perkembangananak
MummySher|ToysLifestyleBooks

MummySher|ToysLifestyleBooks

0 suka

Main bubble je tapi Bantu anak cakap
Meniup Bukan sekadar nak Latih anak bercakap tapi nak Bantu ✅ Pernafasan ✅ Pre verbal skills #speechdelay #speechtherapy #sensory #autism #perkembangananak
MummySher|ToysLifestyleBooks

MummySher|ToysLifestyleBooks

0 suka

Parents yang rekomen Buku Sensory Speech ini pada yang lain. Sebab memang menjadi Dari baby ke anak Speech Delay. Amat membantu sekali ajar anak Bercakap. Lengkap dengan Strategi Tambah vocabs Dan Bina Ayat. #speechdelay #speechtherapy #sensory #autism #perkembangananak
MummySher|ToysLifestyleBooks

MummySher|ToysLifestyleBooks

0 suka

Ok ke tak nak bagi anak video ? Jawapan subjektif. Setiap Rumah Ada family dynamic mereka. Untuk Mummy Sher memang anak Tak sempat pun dengan Video Sebab memang dia sibuk Hands On Dan dia tak minat maybe sebab kami memang tak bagi pendedahan. You all macam mana? #mummysher #video
MummySher|ToysLifestyleBooks

MummySher|ToysLifestyleBooks

0 suka

Makin mudah nak screening cepat anak dan baby masing masing Di Rumah . Lagi awal detect anak Ada delay boleh cepat buat stimulasi . #mummysher #perkembangananak #baby #speechdelay #parentingtips
MummySher|ToysLifestyleBooks

MummySher|ToysLifestyleBooks

0 suka

Mudah Ada Panduan visual seperti ini Siap Ada Video nak Guide parents Buat latihan Di Rumah . Mudah , jimat masa dan Efektif Bantu anak lebih Fokus. Approved by Occupational Therapist Dan Evidence based Teknik. #mummysher #adhdinwomen #behavior #tantrum #parentingtips
MummySher|ToysLifestyleBooks

MummySher|ToysLifestyleBooks

0 suka

Guna kaedah dalam Buku Panduan Ajar anak cakap Banyak Bantu anak Fokus Dan cakap tau. Untung anak anak kan Parents dah tahu teknik ajar anak cakap Dari Rumah. #mummysher #speechdelay #speechtherapy #books #perkembangananak
MummySher|ToysLifestyleBooks

MummySher|ToysLifestyleBooks

0 suka

Ogos 2026 Bulan mencabar Mental Dan Fizikal
Mungkin tak terzahir kan. Tapi as a Mom , Therapist Dan Affiliates nak seimbangkan masa dengan Semua kerjaya Bukan mudah. Akaun ini Akan Fokus pada Winning Product Dan Berkait tentang Rumah , Health & Kids . Winning Produk Buku Buku Tulisan Mummy Sher Akan terus diutamakan masa live. Ada
MummySher|ToysLifestyleBooks

MummySher|ToysLifestyleBooks

0 suka

Spray fan sejuk ini model terbaru ini memang padu sejuknya. Harga pun if cozzzz Murah je tau. Anak Dan Mak berebut suka sebab boleh lipat dan Gantung. Angin kuat Dan Siap Ada mist. Dapatkan Di link 💦💦💦 #sprayfan #goojodoq #kipasmini #mistfan #kipasportable
MummySher|ToysLifestyleBooks

MummySher|ToysLifestyleBooks

0 suka

Mudah bila Ada Panduan Visual Behavior Kit ini. Elak anak Regress Dan Bantu dengar arahan . Dengan Panduan Video Dan Gambar dah Siap makin mudah kerja Ibu Ayah Dan Guru Taska Tadika terus apply. #sensory #speechdelay #autism #adhd #tantrum
MummySher|ToysLifestyleBooks

MummySher|ToysLifestyleBooks

0 suka

Senang nak ajar anak Fokus Bila Ada Poster sensorimotor macam ini. Harga Pun Murah je ni. #sensory #adhd #tadika #aktivitibersamaanak #speechdelay
MummySher|ToysLifestyleBooks

MummySher|ToysLifestyleBooks

0 suka

Terima kasih Negaraku Malaysia. Terima kasih Wira Negara , Frontliners Dan Semua yang menjaga kedaulatan negara Malaysia. Anda Semua wira negara tak Kira Dari Petani , Nelayan , Guru , Penjaga Kebersihan Negara Dan Semua asalkan Ikhlas berkhidmat Demi Agama , Bangsa Dan Negara . Merdeka
MummySher|ToysLifestyleBooks

MummySher|ToysLifestyleBooks

0 suka

Bagus betul Buku Cerita dwibahasa anak. Musim cuti ini memang patut kita ambil peluang buat read aloud Banyak banyak ke anak. Buku Cerita dwibahasa dan anak boleh mewarna sekali . Bagusnya Buku Cerita ini . #bukucerita #readaloud #aktivitibersamaanak #cutisekolah #mummysher
MummySher|ToysLifestyleBooks

MummySher|ToysLifestyleBooks

0 suka

Mencari Buku Latihan English khas anak Darjah 1 ke Darjah 6. Complete juga latihan ini tau. #mummysher #bukulatihan #english #darjah2 #cutisekolah
MummySher|ToysLifestyleBooks

MummySher|ToysLifestyleBooks

0 suka

Apa pendapat Ibu Ayah Milennials , Gen Z ??? #merdeka #genalpha #milennials #parentingtips #relatable
MummySher|ToysLifestyleBooks

MummySher|ToysLifestyleBooks

0 suka

Mainan fokus fidgeting toys memang Bantu Anak Lebih fokus sebab dapat tenangkan nervous system Anak. Untuk dewasa ADHD juga Sangat Bagus. #fidgeting #sensory #parentingtips #specialneedsmom #adhd
MummySher|ToysLifestyleBooks

MummySher|ToysLifestyleBooks

0 suka

Messy Play masa cuti Sekolah guna foam ini mesti anak suka tau. Foam ini juga sabun natural anak. No paraben and alcohol. Selamat untuk kulit anak tau. Tak pedihkan mata anak pun. #messyplay #sensory #anak #parentingtips #foam
MummySher|ToysLifestyleBooks

MummySher|ToysLifestyleBooks

0 suka

Replying to @Neyna Nina Sebaiknya jumps Terapis or Clinical Psychologist. Macam di @NuhaKids|AdhdAutismSpeech Setiap Kes lain walaupun Ada ciri ciri overlapping. Dah nampak red flags bawa Amal segera. #mummysher #parentingtips #autism #adhd #nuhakids
MummySher|ToysLifestyleBooks

MummySher|ToysLifestyleBooks

0 suka

Magnetic block ini tengah murah hari ini. Bagus ini buat busy bag anak. Better ambil masa tengah promo tau. #merdeka #bestseller #magneticblocks #mainananak #parentingtips
MummySher|ToysLifestyleBooks

MummySher|ToysLifestyleBooks

0 suka

Tomato sihat bagi ke anak tau. Mummy Sher nak share jumlah tomato anak boleh makan. Banyak sangat Akan jadi acidic juga. #tomato #food #sneksihat #motherhood #bestseller
MummySher|ToysLifestyleBooks

MummySher|ToysLifestyleBooks

0 suka

Lihat lainnya
MummySher|ToysLifestyleBooks
401Mengikuti
9530Pengikut
5079Suka dan simpan

MummySher|ToysLifestyleBooks

Random & Lifestyle