Lemon8Komunitas gaya hidup

Send To

Line
Facebook
WhatsApp
Twitter
Salin tautan

Dapatkan pengalaman lebih lengkap di aplikasi

Temukan lebih banyak postingan, hashtag, dan fitur di aplikasi.

Buka Lemon8
Buka Lemon8
Buka Lemon8
Jangan sekarang
Jangan sekarang
Jangan sekarang
  • Kategori
    • Untuk Anda
    • Food
    • Fashion
    • Beauty
    • Skincare
    • Home
    • Travel
  • Versi aplikasi
  • Bantuan
  • Indonesia
    • Indonesia
    • 日本
    • ไทย
    • Việt Nam
    • Malaysia
    • Singapore
    • US
    • Australia
    • Canada
    • New Zealand
    • UK
Situs web resmiKebijakan privasiPersyaratan LayananCookies Policy
Sumpah paling best pencukur untuk miss v 😍
Sbb fomo kita nak try la jugakk kut kut okeyy 😆 done dah beli dah try . Okeyyy best wangi sebab sekali dengan gel bars , soo tak gatal lepas cukur tak luka private part pom jadi licin jeee takde tajam tajam yee 😗 Make sure beli yang 5 blades baru lah takjdi gelap kawasan tuu , boleh pakai juga
Atyrah.faka

Atyrah.faka

23 suka

IDEA HANTARAN TUNANG SIMPLE ✨
Hihi nak share idea hantaran tunang sya simple simple , if korang tktahu nak letak apa hantaran nanti . #hantarantunang #gubahanhantaran #tunangbajet #tunang
Atyrah.faka

Atyrah.faka

75 suka

Sentiasa tenang bilaDuit semakin surut
#DuitDiManaMana kalau boleh kita nak duit sentiasa ada dan cukup , buka je wallet duit ada hati lega duit semakin kurang hati gelisah , duit takde lagi laa taktentu kan . Okekkk ni tips untuk kita supaya relaks happy dan tenang bila duit semakin berkurang . Tips 1 🦋 Sebaik sahaja menerim
Atyrah.faka

Atyrah.faka

192 suka

HONEY SPICY CHICKEN TENDERS RECIPE 👩🏻‍🍳
Resepi viral sekarang Honey Chicken Tenders korang boleh try buat sendiri lagi jimat boleh makan puah puah boleh jugk guna resepi ni untuk berniaga 😋 guna bahan bahan yang mudah je . 1 .Bahan Bahan untuk Ayam - Ayam isi Dada - Paprika / chili powder - Blackpaper - Tepung jenama bestari s
Atyrah.faka

Atyrah.faka

82 suka

Tips kekal bau wangi sepanjang hari
Hello ! 😉 7 tips untuk kekal bau wangi sepanjang hari untuk korang yg ada masalah badan berbau mesti tak confident kan , boleh tryy tips ni okeyy 1. Body wash - wajib setiap hari sabun badan untuk hilangkan bau sepanjang hari dan bateria . 2. Body scrub - scrub 2minggu sekali buang sel ku
Atyrah.faka

Atyrah.faka

549 suka

Atyrah.faka
175Mengikuti
167Pengikut
1980Suka dan simpan

Atyrah.faka

atyrah.faka

atyrah.faka

Batal

Jerteh , Terengganu 🇲🇾